30 Aralık 2014 Salı

HASKÖY İLKÖĞRETİM OKULU KÜTÜPHANESİNE KAVUŞTU


Kükürtlü Lions Kulübü ve Kent Meydanı AVM işbirliği ile yaptırılan Hasköy İlköğretim Okulu Kütüphanesi açıldı.  

 

Bilginin temeli, cehaletin aşılmasında ilk aşamayı oluşturan okuma alışkanlığını öğrencilere kazandırmak amacıyla yenilenen Hasköy İlköğretim Okulu Kütüphanesi bin kitabıyla öğrencilere kapılarını açtı. Açılışta konuşan Okul Müdürü Ahmet Cedimoğlu, “1998 yılında yenilenen okulda Hasköy, Dedeköy, Mürselköy, Balabancık, Küçükyenice köylerinden eğitim almak amacıyla 197 öğrenciye eğitim veriyoruz. 16 öğretmenimiz eğitim veriyor. Kütüphane eksiğimizi de bağışlanan bin kitabımızla bugün kapatmış bulunuyoruz" dedi. 

Toplumda aydınlanmanın yolunun okumaktan geçtiğini belirten Lions 118-K Yönetim Çevresi Genel Yönetmen 1. Yardımcısı Ayşe Öztürk ise, “Dünyada 207 ülkede eğitim, sağlık ve çevre projeleriyle Lions hizmet ediyor. Lions Uluslararası Başkanı Wayne A. Madden’ın tüm dünyada uyguladığı Okuma Eylem Planı projesi çerçevesinde eğitime destek olmak amacıyla hizmet ediyoruz” şeklinde konuştu. 

Kükürtlü Lions Kulübü Başkanı Yeşim Onur da bu önemli görevi yerine getirmekten duyduğu mutluluğu ifade ederken katkıda bulunan herkese teşekkür etti.

Cehaletin önüne geçmenin yolunun okumaktan geçtiğini ifade eden proje ortağı Kent Meydanı AVM Genel Müdürü Cemal Tuzcuoğlu da eğitime destekten mutlu olduklarını söyledi.

 



Hiç yorum yok: