19 Ocak 2012 Perşembe

ÖMÜR GÖKSEL BU CUMARTESİ KENT MEYDANI AVM'DE



D&R Live etkinliklerinde bu hafta Ömür Göksel D&R Bursa Kent Meydanı’nda sevenleri ile buluşuyor. Ömür Göksel 21 Ocak Cumartesi günü saat 15.00’da Meydan Çarşı katında bulunan D&R'da
A Touch of Amore isimli yeni albümünü imzalayacak.


“Mutluluk, Eğer Bir Gün Bırakırsan, Sen Kadehlerdesin, Kızım, Yaşadım mı Öldüm mü, Umurumda mı Dünya, Yaş Kalmadı Gözlerimde, Yanıyorum, Ağlıyormuşsun, Sevemem Artık, Ha Üç Gün Önce Ha Beş Gün Sonra, Senden Bana Yar Olanda, Unuttum, Yalvarma Boşuna” sanatçının 1968 - 1978 yıllarında liste başı olmuş şarkılarının sadece birkaçı. 1980’de ününün doruk noktasında iken, yurt dışından aldığı tekliflere hayır diyemeyen Ömür Göksel, uzun yıllar Almanya, Amerika ve İtalya'da şarkı söyleyerek ülkemizi temsil etti. 17 yılın ardından aramıza dönen sanatçı, çalışmalarına kesintisiz devam etti.


A Touch of Amore adını taşıyan That’s Amore’den You Don’t Have to Say You Love Me’ye, Can’t Help Falling in Love’dan What a difference a Day Makes’e 20. yüzyılın en güzel ve unutulmaz şarkılarından oluşan bu albüm ile hep aşkların, ayrılıkların, kavuşmaların tılsımlı ve romantik dünyasına dokunuyor.

Hiç yorum yok: