8 Haziran 2011 Çarşamba

Yıl Sonu Gösterileri Kent Meydanı AVM'de Bol Bol Alkışlandı









Kent Meydanı AVM 24 Mayıs salı günü renkli görüntülere sahne oldu. Okul öncesinde ve ilköğretimde okuyan miniklerinin yıl sonu gösterilerine ev sahipliği yapan avm açık alan; çocuklar ve velileriyle doldu taştı. Saat 14.00'de başlayan şenliklerde Elmasbahçeler İlköğretim Okulu öğrencileri İspanyol dansı yaparken Hocailyas İlköğretim Okulu öğrencileri ise Vak Vak dansı ile bol bol alkış aldılar.

Cem Sultan Lisesi Anasınıfı, Reşitpaşa İlköğretim Okulu ve Demirtaşpaşa Anaokulu öğrencileri çeşitli danslarla alanı renklendirdiler. Mürüvvet Baş anaokulu öğrencileri Zeybek Halk dansı, Davut Dörtçelik İlköğretim Okulu öğrencileri ise Kafkas halk dansı yaptılar. Bahar Semiha Acar İlköğretim Okulu kız öğrncileri Hint dansı, erkek öğrencileri ise rock-roll gösterisiyle büyülediler. Özel İdare İlköğretim Okulu öğrencilerinin dans gösterisinin ardından ise sahneyi palyaço dansı yapan Orhanbey İlköğretim Okulu öğrencileri aldı. Fertur İlköğretim Okulu, Remzi Zümrüt İlköğretim Okulu dans gösterilerinin ardından BursaÇimento Fabrikası İlköğretim Okulu korosu bol bol alkış aldı. Son olarak Yusuf Kösem İlköğretim Okulu öğrencileri ipli kukla gösterisiyle hem velilerden, hem de avm ziyaretçilerinden tam not aldı.





Hiç yorum yok: